18.26 en lördagkväll..

... och jag sitter och försöker skriva hemtenta. Tyvärr går det inte lika bra som jag skulle vilja, har knappt kommit någonstans känns det som och vill helst bara ge upp. Haha, ni märker ju att motivationen är på topp hos Fröken Holmström! Vet att det kommer att lossna när som helst, så brukar det ju vara, men det är så tråkigt när man bara sitter och tragglar. Tråkigast eftersom vi har redan lämnat in så pass många övningar, och jag har verkligen kämpat med den här kursen - så vill verkligen göra bra ifrån mig nu. Men men, ibland får man väl ta att det inte går så bra som man vill.

Nu ska jag traggla i 34 minuter till, sedan bjuder James på middag och vi ska ha lördagsmys!
Peppa peppa!

Kommentarer
Postat av: Elkhan

Hej!
Undrade om vad skrev du om att smäda Quintilianus
?
kan tyvärr inte hitta nåt att smäda honom,..
kan du vara snäll och hjälpa till om hur kan jag börja iallafall.

2014-03-13 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0