Bortskämd tjej!

Igår var en störig dag. Jag hade huvudvärk hela dagen, vilket gjorde det svårt att plugga. Läste bara 100 sidor i Progymnasmata och behövde läsa det dubbla tills idag. Plus att jag hade ont i magen och mest vill gömma mig under täcket. En allmänt störig dag alltså.

James åkte till gymmet direkt efter jobbet igår, han är hurtig han! Medan han var hemma och bytte om passade jag på att få lite sympati och några pussar. Döm av min förvåning när han femton minuter efter att han åkt kom hem igen. Med sig hade han en hel påse med frukt! Vindruvor, clementiner, frusen mango, melon och några kexchoklad! Hur lyckades jag egentligen hitta en så bra pojkvän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0