Extra-jobb!




Idag var jag på anställningsintervju, för att jobba som extraanställd på en livsmedelsbutik. Det kanske inte världens bästa jobb - men suveränt för att dryga ut studentkassan! Hursomhelst så gick intervjun bra och jag börjar nästa fredag! Jippie! Haha, kanske löjligt att bli så glad för något fånigt extrajobb, men det ska bli så himla skönt att få lön igen!

Förhoppningsvis kommer jag att få några skift i veckan, det vore suveränt. Det kommer ju att variera eftersom jag bara är extraanställd. Men oavsett, så är ett skift i månaden bättre än inget skift alls.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snyggt jobbat gumman !



Var stoolt över att du fick jobb

kram pappa

2012-03-02 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0