Onsdag

Idag hoppas jag på en effektiv dag. Förhoppningsvis kommer jag att hinna med det här idag:

* Läsa 100 sidor ur Progymnasmata
* Läsa 1 kapitel ur Retorikens didaktik
* Skriva ett tal som ska framföras imorgon
* Gå till jobbet för en kort introduktion och för att få arbetskläder inför första jobbdagen på fredag

* Tvättid mellan 13-16
* Städa undan i köket och vardagsrummet
* Träna

Och ikväll är det dubbelavsnitt av Greys Anatomy så då tänker jag sitta klistrad vid TVn!

Men för att hinna med det jag vill innan klockan blir för mycket, så är det bäst att jag sätter fart nu!


Idag hann jag med allt jag tänkt hinna med, och med det säger jag godnatt nu!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Snacka om effektiv - man blir ju avundsjuk



Kram pappa

2012-03-08 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0