Söndagsmys

Ni vet hur vissa dagar kan kännas så mycket längre än andra, igår var en sådan dag. På ett bra sätt alltså. Jag vaknade vid halv åtta, klev upp, gjorde mig i ordning och satte mig och pluggade lite innan Agnes vaknade. Sedan när hon klev upp så åt vi frukost ihop och gjorde oss redo för att gå till tåget. Vi hade en fin tågresa innan hon klev av i Uppsala, och väl framme i Gävle så mötte James mig där. James och jag vandrade runt på stan ett tag, gjorde några små ärenden osv. Sedan åkte vi hem och jag fick se vad han jobbat med hela helgen: en garderob! Han har hållt på att jobba med en av garderoberna på övervåningen. Tidigare var det bara som ett stort skåp, men nu har han platsbyggt hyllor. Det blev superbra! Nu är det bara några lager färg som behövs och sedan har vi äntligen praktisk förvaring till alla våra kläder. Lyxigt värre! Väl hemma hade vi en jätteskön eftermiddag och kväll. Vi bara hängde, slötittade på TV, jag pratade med Kim i någon timme och James spelade playstation. Därefter blev jag bjuden på en suverän middag. Jag har tur som bor med en kille som är både händig när det kommer till att bygga saker och till att laga mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0