Tal, afropower dans, simning och film

Idag har varit en fin dag. I skolan idag höll vi tal, och det gick överraskande bra för mig. Kändes så skönt att faktiskt kunna gå upp och prata inför människor och känna att det kändes okey. Bra känsla! Annars har jag bara pysslat på lite hemma idag. Tea har blivit lite förkyld, så jag har pysslat om henne en massa.

Senare ikväll så var jag på Afro Power Dance! Haha, det var faktiskt jättekul. Stora rörelser och härliga rytmer. Efter dansen passade jag på att simma en halv kilometer, och därefter vilade jag i bastun. Superhärligt!

Imorrn är första jobbdagen för mig, så jag borde väl se till att få lite skönhetssömn. Men först ska vi kika klart på Crank 2. Tycker Crank-filmerna är bra, men kanske lite väl brutala ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0