Äntligen

Äntligen är hemtentan inskickad. Visst, hjärnan är barnmat nu. Visst, klockan är kvart i elva på en söndag kväll och jag och Matilda är fortfarande kvar på skolan. Och nej, jag kan inte alls stå för det. Men gjort är det iallafall!  Det känns så himla bra att den här flum-kursen är över!

Nästa kurs drar igång imorrn och vi har bästa läraren Elisabeth. Kommer förhoppningsvis att bli riktigt intressant!
Nu ska jag ta och skjutsa hem Matilda och sedan väntar sängen på mig hemma i Sandviken. Nice nice.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt Caro

Nu är du värd lite vila



Kram pappa

2012-05-07 @ 06:39:10
Postat av: Mamma

Vad du kämpar, sena nätter. Nu får du pusta ut en stund,det är du verkligen värd.

// M

2012-05-07 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0