En morot som du kan knyta ett dubbelt halvslag med är inte färsk och bör slängas.

Just nu läser jag visdomsord . Egentligen borde jag hitta en text att analysera till stilistik-kursen, men på något vis hamnade jag på avigvägar. Märkligt det där.





Jag älskar sidan www.yttermera.se

Det är så himla klockren humor! För att inte tala om hur mycket tid man kan döda där, farligt farligt. Det är så typiskt mig, jag har alltid så svårt att välja ämne till uppgiften. När ämnet väl är valt så rullar det på rätt bra, men innan dess går det desto trögare. Men jag måste verkligen sätta igång med den här uppgiften i tid den här gången, för nästa vecka ska jag iväg på mini-semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0