Fredag!

Fredag idag igen! Helt galet hur veckorna rullar på nu. Igår kväll var jag hemma hos Isabelle och hängde. James och Mike hade rugby-träning, så då passade vi på att träffas och snacka lite skit. Hade en jättehärlig kväll.

Theo var också med och hälsade på, och han var så duktig så. Mike och Isabelle har en kanin, Mister Fluffy, vilket verkligen fascinerade Theo. Duktig som han var skällde han ingenting eller så, men nog tror jag kaninens hjärta slog volter av att se den där stora, svarta hunden på andra sidan buren. För att skydda kaninens hjärta täckte Isabelle över buren med en filt, men då blev det Theos tur att bli rädd. För när Fluffys bur var övertäckt passade han på att stampa med fötterna (ni vet sådär som kaniner gör), och Theo blev så rädd! Haha, såg så himla löjligt ut när han ryckte till varje gång kaninen stampade med tassarna. Så modig är han... Gull-vovven vår. De lugnade ner sig efter ett tag och Isabelle och jag fick möjlighet att skvallra i fred. Jag bakade äppelkaka i onsdags och hade med den, så vi fikade lite och drack te. Kakan blev faktiskt riktigt god, så det var kul! James är alldeles kär i att äta äppelkaka, så han var överlycklig.

Idag vräker regnet ner.  Runt tolvtiden var jag på en långpromenad med Theo och både han och jag var dyngsura när vi kom in. Jag tycker synd om James som har jobbat utomhus hela dagen! När jag var ute med Theo passade jag på att stanna till hos James och killarna. Eftersom jag tyckte så synd om dem som var ute och jobbade i regnet så hade jag med mig hembakta kanelbullar (ur frysen), mycket uppskattat!

Haha, nu låter det som att jag bakar hela tiden! Perfekt, jag kan behöva en husmors-image =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0