Halv åtta hos mig

I lördags kväll bjöd Emelie och Therese på middag. Det var sommartema och de hade ordnat så himla fint. Trerätters-middag, välkomstdrinkar, underbar dukning och fantastisk mat. Så himla lyxigt och trevligt!



Bilden är kallblodigt snodd av Linnea, men eftersom den sammanfattar kvällen rätt bra så hoppas jag att hon har överseende med det.

Vid ett-tiden promenerade Matilda, Therese och jag ner till stan för att ta bussen hem, och då lyckades vi hitta 300 kronor som låg skrynkliga på gatan. Inte fel att drygaut studentkassan med en hundralapp var. Haha, många bäckar små och allt det där ni vet.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Allt mitt är ditt ;) I alla fall i bildväg :D

2012-05-15 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0