Helgen!

Helgen var hur fin som helst! Solig och underbar och somrig. I fredags arbetade jag halvdag och på eftermiddagen så låg jag bara på baksidan och njöt av solen. I bikini! Känn på den ni, det var ett tag sedan. Theo var också ute, men han föredrog att ligga i skuggan och knapra på ett ben och tugga på lite maskrosor. Fredag kväll blev det myskväll med James.

I lördags kom Linnea och hälsade på. Hon var den perfekta gästen med chokladmuffins till värdparet och levergodis till vovven. Mycket uppskattat hos alla parter! Vi satt på baksidan och snackade skit och avverkade världsproblemen. James servade och kom med glass och sedan grillade han lunch åt oss. Mums mums! Pojkväns-poäng till tusen! På kvällen drog jag och Linnea in till Gävle, två killar i klassen hade en liten klassfest vilket blev en mycket lyckad tillställning. Det var hur kul som helst och väldigt trevligt att se sina klasskamrater utanför klassrummet.

Söndagen blev följdaktigen en riktigt lugn dag. Jag gjorde nog mest ingenting utan var för första gången på länge lite bakis. James fick sig ett gott skratt åt mig när jag låg och sov i solen, men å andra sidan jämnade det ju ut balansen en del :P

Kort sagt var det en riktigt lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0