Jobb och HM

För snart en månad sedan började jag arbeta extra på ett företag här i Sandviken. Det är ett ställe som jobbar med marknadsundersökningar och kvalitetskontroller gentemot svenska företag. Det jag arbetar med är att samla in data till dessa undersökningar.

Förra veckan pratade jag med en kund, kompletterade uppgifterna etc när han frågar om han kan köpa in sig på materialet senare. Vi pratade lite till och sedan tog jag hans uppgifter och gav till min chef på sälj-sidan. Nästa dag blev jag inkallad till VDn. Han gav mig ett presentkortet på HM! Kunden hade gett mig så mycket beröm (plus att det faktiskt blev en affär) att de ville ge mig något som uppmuntran! Och 300 kronor på HM är ju aldrig fel =)




I bakgrunden ser ni den fina gungstolen som vi fick av mormor och morfar! Vi älskar den, James sitter och myser där nästan varje kväll.  


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis :)



Bra jobbat

Kram pappa

2012-05-30 @ 22:31:55
Postat av: m

Kul för dig, lite extra är alltid bra, både för dig o företaget! Bra att de förstår det!!

/ M

2012-05-31 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0