Plugg plugg plugg plugg, suck

Hemtentan äter långsamt upp min själ och ju mer jag läser desto mindre känns det som jag vet. Men men, nu är det mesta av förarbetet gjort och jag har äntligen börjat skriva så förhoppningsvis rullar det på nu.

Ikväll kommer Mike och Isabelle över på middag, ska bli jätteroligt! Det är Mikes födelsedag och vi hade tänkt grilla på baksidan, men tyvärr är inte vädret med på planerna. God mat och lite vin blir det oavsett. Haha, fast jag tror att James håller sig till lättöl - efter svensexan han var på i veckan så dröjer det nog ett tag innan han vill dricka alkohol igen! Hehe.

Nu ska jag återgå till böckerna, håll tummarna för att jag kommer någonstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0