Plugg plugg

Hemtentan tar över mitt liv lite grann. Inte så att jag pluggar non stop, bara så att jag tänker på den non stop. Uscha buscha, idag hoppas jag på att effektiviteten rinner över mig och att jag kommer någonstans. Om en timme ska jag möta Elena i biblioteket för lite tentaplugg, men innan dess ska jag brottas med Perelman igen. Han är en belgisk logiker samt moral- och rättsfilosof som startade vad man kallar 'den nya retoriken'. Synd att karln aldrig talar i klartext och att det känns som att lösa en rebus när man sitter där med hans böcker.

Igår natt kom James hem! Det var en mycket trött och mycket röd pojke som kom hem inatt. Eller ja, röd och röd. Pappa skulle säkert kalla det gyllenbrun. Personligen säger jag knallröd.

Nu ska jag gå en runda med Theo och sedan blir det böckerna för mig igen.
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: pappa

Klart att han är gyllen brun !



Lycka till med plugg

Kram pappa



PS ge Theo en kram osså

2012-05-04 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0