Onsdag

Igår hade jag en jättefin dag, jag vandrade runt på stan en del och införskaffade även ett sött nagellack. Ingen storshopping direkt, men nu har jag fina, rosa naglar iallafall. Tyvärr blev inte kvällen lika bra, jag började må dåligt vid sex-tiden och vid nio kräktes jag första gången. Typiskt!

Jag som verkligen hatar allt var kroppsvätskor heter har varit alldeles äcklad av mig själv. James å andra sidan har varit jättegullig, hämtat vatten och sagt att jag inte alls är äcklig utan söt. Det om något är äkta kärlek det! Efter en mindre trevlig natt så mår jag bättre idag, tack och lov.

Dagen har varit väldigt lugn och främst spenderats på soffan. Men men, så blir det ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0