Sötaste Tea!





Så här söt är min katt! Nu skryter jag lite, men det är inte alla som har sån tur att de har en så här fin katt. Men idag tycker nog Tea att jag är utomordentligt tråkig eftersom jag inte vill göra någonting som hon vill göra. Jag sitter inne på kontoret och försöker skriva hemtenta. Under tiden tycker Tea att det är en bra idé att:

* ligga på tangentbordet
* tugga på datasladden
* attackera mina papper
* vässa klorna på mattan och min fot
* dricka ur mitt vattenglas
* ligga på mina böcker
* jama, högt, pga mitt bristande intresse
etc etc

Så ni märker ju hur tråkig jag är idag. Att jag inte vill ställa upp på det där, crazy?
Förutom det så är hon dock en väldigt söt och snäll katt. Nu ska jag återgå till min tenta. Hjärnan känns som barnmat, men så kan det ju vara ibland. Det ska bli så himla skönt när den här kursen är över!



Ps. Det är Linnea som har tagit kortet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är inte bara söt, hon är vacker!!! O leknödig!!

Kramar från oss alla

2012-05-05 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0