Äntligen är artikeln färdig

Nu är min artikel i Organisationskommunikation färdig och inlämnad, så skönt! Nu är det bara opponeringen på måndag så kan man bocka av den här uppgiften också. Det känns underbart! Vi ska läsa ungefär tio artiklar vardera till seminariet på måndag och jag har redan läst och skrivit kommentarer på en. Bara nio kvar alltså!

Just nu känns det så himla himla skönt att jag har lämnat in det där. Och ikväll kommer James hem! Då ska det mysas för hela slanten!

Imorrn väntar en halvdag på jobbet, läsa igenom och kommentera resterande artiklar och sedan ska jag och James på IKEA och shoppa lite granna. Trevligt värre! Högt upp på listan står en vardagsrumslampa, vi är på jakt efter något nytt och fint som passar vårt nya vardagsrum.

Det känns som att det kommer att bli en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter toppen Caro
Du är värd en skön och avkopplande helg
Kram pappa

2012-11-29 @ 20:17:23
Postat av: m

Vad skönt att ha bockat av opponeringen också nu. Du gör det så bra med alla dina saker som du fixar o trixar med. Snart får du lite ledigt, härligt!

2012-12-03 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0