Söndag igen

Söndag igen och helgerna försvinner så snabbt. Det gör i och för sig veckorna med. Nu är det bara en månad till jul och det känns som att det kommer att vara en riktigt fullspäckad månad. Massvis att göra i skolan och massvis att göra på jobbet. Jag ska jobba in 3 extra dagar på jobbet så att jag kan vara ledig i mellandagarna. Utöver det är det renovering och julstök som gäller. Tur att jag åtminstone tycker om 75% av allt jag håller på med, då underlättar det!

Just nu borde jag egentligen skriva på en artikel som jag inte har kommit så långt med. Det är störigt värre. Men så kan det vara ibland tydligen. Jag har skrivit hälften än så länge. Nu hoppas jag att jag de närmaste 10 minuterna kan skriva 1000 tecken, sedan tar jag en paus för ikväll.

James och Theo åker imorgon bitti, så vore trevligt att hinna mysa lite med dem också. Kanske se en film eller så. Igår var det iallafall avslutningsmiddag för James med rugbyn, de hade även prisutdelning etc för säsongens insatser. James vann årets spelare!! Han är duktig han! Jätteroligt och han (och jag såklart) är mycket stolt(a)!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va roligt för honom
Hälsa grattis från mig
Kram pappa

2012-11-26 @ 22:12:58
Postat av: Mamma

Jättekul för honom o för er bägge,
Kram längtar till dess att vi ses
M

2012-11-26 @ 22:22:18
Postat av: Mamma

Jättekul för honom o för er bägge,
Kram längtar till dess att vi ses
M

2012-11-26 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0