Tisdag

Tisdag idag, tre jobbdagar kvar och sedan åker jag och James upp till Sundsvall! Just nu sitter jag på en lektion i organisationskommunikation och vi har just fått en ny stor uppgift. Suck! Blir så trött på att lärare inte kan lägga in alla uppgifter på schemat från start så att man åtminstone vet vad man har att förvänta sig. Det är krångligt nog att jonglera både jobb och skola när man har ett schema att förhålla sig till, men när man inte har det blir det tusen gånger krångligare. Men men, det ska väl gå som allt annat.

Dock har jag inte fått tummen ur att skriva klart PMet än, helt sjukt. Igår kväll när jag kom hem från jobbet gjorde jag allt annat än att skriva PM. Jag gick med återvinningen, målade om elementen och rensade vattenlåset i badrummet. Japp, så kul kan man ha när man inte vill skriva PM. Idag måste jag verkligen ta tag i det! Det var i och för sig lite roligt igår när jag skulle rensa vattenlåset, jag plockade isär allting, rengjorde och sen hade jag ingen aning om hur jag skulle sätta ihop allting! Haha, fick något hjärnsläpp och förstod inte alls hur det där skulle sitta ihop. Det kändes som att jag var fem år och satt med ett alldeles för avancerat pussel! Till slut fick jag ihop det, men det tog verkligen pinsamt lång tid. Men det kan jag bjuda på =) Jag är bara glad att jag fick ihop det innan James kom hem, gud vad han hade skrattat åt mig annars!

Det ska bli så himla kul att åka upp till Sundsvall i helgen! Har inte träffat mamma & pappa sen innan min födelsedag, så det ska bli mysigt! Vi ska vara ute i stugan och jag längtar verkligen efter att sitta framför brasan och lyssna på vågorna. Mys!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så välkomna. Ska bli mysigt.
Kram

2012-11-07 @ 23:12:58
Postat av: Totta

Myspys :)

2012-11-07 @ 23:36:38
URL: http://charlottaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0