Mycket på gång!

Just nu känns det som att det är mycket på gång! Att balansera både jobb och skola går än så länge bra, men hektiskt blir det! Kul dock! Den här veckan har jag hunnit med ett litteraturseminarium i organisationskommunikation och en presentation inom projektledning, samt jobbat en hel del. Imorrn blir det sovmorgon och det ska bli sååå skönt!

Förra helgen hann jag också med att åka till Stockholm för att träffa Agnes och Caroline! Så himla kul att träffa dem igen! Vi drack vin, gick på restaurang, gick i butiker - men främst pratade vi. Massor! Om högt och lågt och hade det superbra! Så underbart att träffa dem, det blev en tjejhelg som var så efterlängtad!

Helgen innan det var jag på bröllop i Wales och även det var perfekt! Så underbar stämning och jag är så glad att jag var inbjuden till deras dag! Det var även jättekul att träffa James familj igen, synd bara att jag var där så kort tid.

Den här veckan är James och Theo i Värmland, då James är borta på jobb. Men imorgon eftermiddag kommer de hem igen, och jag längtar efter mina två favoritkillar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas att denna helgen varit härlig med både pyssel o vila, känns som länge sen vi kramades :)
Ha det så bra i veckan, ni får ha tjejveckor du o Thea o skämma bort varandra.
Kram Mamma

2012-09-23 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0