Mot Tyskland!

Nu har jag börjat ta mig mot Tyskland för att träffa Caroline!! Det ska bli så himla roligt att träffa henne och se hur hon har det där nere! Just nu sitter jag på ett tåg mot Uppsala, där blir det tågbyte till ett tåg mot Stockholm. Sedan flygbuss och tillslut flyg! Lång dag alltså, speciellt som jag åkte från Sandviken 02.30. James var supergullig och skjutsade mig till stationen, det blir inte mycket sömn för honom inatt stackarn. Men väldigt snällt av honom!

Jag blir i Tyskland från onsdag till måndag och det vankas 22 grader och sol! Känns underbart nu efter den här långa vintern!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så himla härligt, på din lillsemester.
Kram

2013-04-17 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0