Påsk

Påsken har varit jättemysig. Jag har varit hemma med mamma och pappa, varit ute i stugan och gått på ispromenad på havet! Badat bastu, ätit god mat och myst med katterna. På torsdag dag och kväll hängde jag även med Agnes och bästa Ca som var på besök från Tyskland. Jättehärligt! Vi drack drinkar och snackade massa skit, precis som det ska vara! Att fika på Tant Ancis och Fröken Sara hanns också med, vilket var lika härligt som vanligt. Bästa fiket i Sundsvall! På söndag kväll hängde jag, mamma och Totta och såg på "En oväntad vänskap", bästa filmen jag sett på länge! Har ni inte sett den redan - se den!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att få rå om dig några dar.
Kram.

2013-04-04 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0