Hipp hipp hurra!


Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen!Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen! Grattis på födelsedagen!
 
Idag är det min mammas födelsedag!! Jag är jätteledsen över att jag inte kan vara uppe och fira med familjen, men det ska tas igen längre fram.
 
Hoppas du får en fin dag min kära mamma!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskade vännen!,
Hade en fin dag, med kockar i köket. Jättegod lax o en fantastisk pistagetårta/kaka efter. Men saknade naturligtvis dig. Vi kramas när vi syns nästa gång. Kram kram
Mamma

2014-04-05 @ 06:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0