Stackars Theo

 
Idag på förmiddagen tog James och jag Theo till veterinären. På senaste har han haft problem med öronen, kliat dem och varit lite öm så vi tyckte att det var lika bra att åka in på en koll. Det visade sig att han hade öroninflammation stackarn. Så nu har vi fått med oss två olika typer av örondroppar med hem och ska på återbesök om två veckor. Även om Theo tyckte att det var lite läskigt att få örondroppar, så verkade han på det hela taget tycka att det var jättespännande att besöka veterinären. En massa nya lukter, människor som klappade honom och en massa godis-mutor från veterinären. Ibland önskar jag att jag också var en labrador så att jag blev lika glad av det lilla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars Theo. Vad bra att han fått hjälp nu
Kram

2014-04-08 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0