Stolt och trött tjej!

Det här är den första veckan som jag officiellt är tillbaka på både jobb och skola! I tisdags arbetade jag första passet efter min sjukskrivning och jäklar vad det tog på krafterna! Allt gick bra, kunderna var snälla osv, men jag blev så sjukt trött. Helt overkligt att jag kan bli så himla trött av att endast jobba ett 5,5 timmars pass. Det märks verkligen att kroppen inte riktigt är i fas än och att mycket energi går åt till att läka för stunden. När jag kom hem från jobbet så sov jag inom 1,5 timmar, så det var väldigt välbehövligt.
 
Det är ju inte bara på jobbet jag är tillbaka utan även i skolan. Jag har haft möte med min lärare om hur jag ska klara av kurserna etc eftersom jag har missat en så stor del av terminen. Som tur är har de varit väldigt tillmötesgående och trots att jag inte avslutat en enda kurs under den här vårterminen kommer jag inte att behöva läsa om kurserna våren 2015 (som man egentligen ska göra). Istället ska jag få fram till i augusti 2014 på mig att ta min examen. Det känns faktiskt himla bra! Idag skrev jag klart examinationsuppgiften för vårterminens första kurs, så den är inskickad och klar nu. Känns så himla skönt att den är ur världen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt ändå att vara tillbaka på banan, men naturligtvis kommer det att kräva massor av kraft, det blir så mkt runt om som följer med också. Du har haft en jättetuff tid o gjort det fantastiskt bra. Ta den tid som behövs till vila när du kan, så du får återhämtning. Jättekramar. Mamma

2014-04-24 @ 21:31:40
Postat av: Pappa

Starkt jobbat bruden
Hoppas att du/ni får en underbra helg
/HH

2014-04-25 @ 08:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0