Deep purple

 
I lördags kväll var James och jag och såg på Deep Purple! Som pappa frågade "Riktiga Deep Purple?". Ja, riktiga Deep Purple.

Konserten var så mycket bättre än väntat och vi hade så himla kul! Det är så roligt att hitta på något utöver det vanliga emellanåt.

 
 
 
Måste säga att jag hade en riktigt rolig vecka förra veckan, först Opera and Musical Higlights i onsdags, i torsdags blev det hockey Brynäs-AIK och sen i lördags var vi på Deep Purple! En fullspäckad vecka alltså! Dock lyckades jag bli förkyld i slutet av veckan (vilket kanske inte var så konstigt med tanke på hur jag flängde runt), så nu kurerar jag mig med en massa thé.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket partyliv, ring mig nästa gång, kanske gamla mamsen kan hänga med på ngt skoj som inte innefattar färg , skräp o brädor :)

2014-02-13 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0