Fotboll, öl och biljard

Ja, så kan gårdags kvällen sammanfattas för min och James del. James jobbade bara halvdag igår, så medan jag satt och pluggade så satt James och Jesse på altanen och drack öl. Vid fyra-tiden bestämde jag mig dock för att det fick bli helg och vi tre drog in till Gävle.
 
 
Där gick på All Star, käkade och tog några öl medan vi tittade på matchen Frankrike-Tyskland. Mike och en annan kille var också där och efter matchen begav vi oss till Interpool för att spela lite biljard. Det blev en hel del olika matcher, dock lyckades jag inte vinna en enda en! Så kan det gå ibland! Nu vill jag alltså köpa ett biljardbord så att jag kan träna när som helst. Tycker det är superkul att spela biljard, så det vore inte helt dumt att ha.
 
James och jag åkte hem redan vid elva tiden igår kväll och det var så underbart att promenera från bussen när det fortfarande är ljust ute. Himlen skiftade lite i rosa och det var första äkta sommarkvällen på länge. På hemvägen promenerade vi förbi en fotbollsplan där ett tiotal barn spelade fotboll och James passade sig på att kasta sig in i leken. Det blev tio minuters spelande och ett målförsök där han voltade samtidigt han höll fast fotbollen mellan fötterna och slängde iväg den mitt i volten! Förstår ni hur jag menar? Barnen (och jag) var iallafall mycket imponerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0