2,5 veckor senare

Hej! Nu har det gått 2,5 veckor sedan operationen och jag börjar vakna till liv igen. Operationen har gått relativt bra, de har plockat bort de lösa benbitarna - så nu har jag ingen fotknöl på vänster fot längre. Istället har de tagit en sena från vaden satt fast fotens ledband i. Jag har tyvärr tappat känsel och rörlighet i fyra av tårna, men förhoppningsvis är det inga permanenta nervskador utan det kan även bero på att foten är så svullen. Jag är sjukskriven från både jobb och skola i två månader nu, så det blev lite längre än beräknat. Dock tror jag att det kan behövas då jag fortfarande mår väldigt risigt.

En glad och drogad Caro som fått lugnande inför operationen.

Dagen till ära har jag ett lila gips på min skadade hand och en stor pil som markerar vilken fot de ska operera.

Obligatorisk, läskig dropp-bild.

Lyxfrukost på sjukhuset dagen efter operationen. Väldigt lyxigt, men blev inte så mycket ätet. I bakgrunden ser ni hur min fot numera ser ut. Gipset kommer att sitta kvar tills den 25 mars, då jag ska på återbesök i Uppsala.

 

Överlag har jag väldigt ont för tillfället och är jättetrött, men ändå blir jag lite bättre dag för dag.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du är en riktig kämpe Caro
Skönt att du börjar må lite bättre
Många kramar från pappa

2014-03-05 @ 23:02:17
Postat av: Yvonne

Hej! Vad skönt att höra att det går åt rätt håll! Några tuffa veckor framför dig du har förstår vi ! Men därefter kommer du med stora steg! /Kramar från oss Y o P

2014-03-07 @ 21:33:13
Postat av: totta

Älskade syster vilken kämpe du är <3

2014-03-11 @ 12:20:50
URL: http://charlottaholmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0