Framtidsplaner

Just nu står jag i valet och kvalet angående vad jag ska ta mig för framöver. Jag är sjukskriven fram till den 17e april och efter det är jag tillbaka till skola och jobb igen. Planen är då att avsluta vårens två teorikurser, sen påbörja mitt examensarbete. Eftersom jag missar två månaders studier så innebär det att jag inte kommer att kunna ta examen tillsammans med mina klasskamrater, vilket känns skittråkigt! Istället kommer jag att arbeta med examensarbetet på egen hand under sommarveckorna och sedan ta examen i slutet av augusti. Men då är ju frågan, vad händer sen? 
 
Egentligen har jag ingen aning. Jag kommer att söka för att läsa lite kurser även till hösten, men allra helst skulle jag vilja jobba. Förhoppningsvis hittar jag ett roligt jobb, men det känns skönt att jag har en back-up med plugget. Som vanligt har jag dock en förmåga att stressa upp mig och att ta på mig för mycket, så vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Totta

Flytta hem till Sundsvall !!!

Svar: Haha, hittar du jobb åt mig och James så ;)
Caroline Holmström

2014-03-20 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0