Fredag igen!

 
 
Idag är det fredag igen, jippie! För mig smälter alla dagar mer eller mindre ihop just nu, men fördelen med helgen är att James är hemma med mig! Haha, jag börjar bli lite uttråkad av att ha hela dagarna för mig själv nu. Dock tar jag fortfarande en del tupplurar så dagarna går ändå väldigt fort. Något jag tycker är konstigt är att trots att jag sover väldigt mycket mer än jag normalt gör, så har jag ändå svarta ringar under ögonen?! Jag dricker dessutom en massa vatten och äter vitaminrik kost, men de är ändå kvar. Alla tips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Totta

Trevlig helg ❤️

2014-03-15 @ 11:13:02
URL: http://charlottaholmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0