Genomskådad?

Tidigare idag ringde jag till James och var jätteupprörd över att min mail har fått ett virus. Tydligen har min mailadress skickat vidare detta virus till alla på min kontaktlista och sen var även min inkorg raderad. Jag blev jätteupprörd, jag har haft samma mailadress i ca tio år och då hamnar det ju en del information där. Mailkonversationer som är roliga att läsa igenom, massa information om de projekt jag arbetar med för tillfället (som just nu ligger på is, men okey), gamla skolarbeten, mailadresser till folk, etc etc. Kort sagt tyckte jag att det var jättestörigt att allt var borta.
 
 Jag när jag upptäckte att allt var borta.
 
Men efter lite joxande och trixande så ordnade jag tillbaka allt! Överlycklig ringde jag till James och den här konversationen utspelades:

Jag: Jag har fixat mailen! Allt är tillbaka! Coolt va?! (superglad)
James: På riktigt? (låter väldigt tveksam)
Jag: JAA! På riktigt, allt är tillbaka!
James: Och du fixade det? (fortfarande tveksam)
Jag: Jaa! Jag knappade allt själv! Visst är det läckert? Jag har tydligen värsta kung fu ninja-skillsen när det kommer till hotmail!
James: Kung fu ninja-skills?
Jag: Jaa! Allt funkar!
James: Du ringde Henrik (ex:et) va?
Jag: ... Okey då...

Haha, tydligen är det väldigt genomskinligt när jag försöker påskina att jag själv skulle lyckas laga ngt tekniskt. Men men, det är tur att jag känner folk som kan ordna det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0