Helgen som varit

Jag har haft en så himla fin helg! I torsdags kväll kom Ca hit igen, jätteroligt. Så i fredags kväll så hade vi en jättehärlig hemmakväll, spelade kort, beställde sushi och bara hängde. Jättetrevligt!
 
Lördag dag så åkte James iväg i några timmar för att åka motorcykel, medan jag och Ca var hemma. Jag läste och Ca pluggade. På kvällen kom Anton, Malin och Johannes förbi och vi hängde hela kvällen, drack öl, lyssnade på musik och hade det bra. En handikapp-anpassad fest helt enkelt. Det var så himla kul att träffa dem, har inte sett dem sen innan operationen- så det var himla trevligt att bli uppdaterad om vad som händer utanför de här väggarna! Jag gick inte och la mig förrän vid två-tiden och de andra gav upp runt fyra-snåret, så det var utan tvekan den senaste kvällen jag har haft på hela året!
 
Söndagen blev av förklarliga skäl väldigt lugn. Vi ägnade majoriteten av dagen åt att kolla på roliga youtube-klipp och chilla. 
 
Överlag en himla rolig helg alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0