Helgen som varit

Vi har haft en jättefin helg och lugn helg. Fredag kväll fick jag bestämma mat och jag valda pannkakor! Haha, kanske inte den lyxigaste fredagsmaten men det var exakt vad jag längtade efter. Därefter såg vi en väldigt speciell film, Unbreakable. Den var kanske inte vad jag skulle kalla bra i sig, men den fick mig att tänka flera extra varv vilket ändå gjorde den bra. Lite flummigt beskrivet kanske, om ni har mycket extra tid över - se den, annars kan ni lika gärna strunta i det.

På lördagen tog vi en utflykt till stranden. Jag satt fint uppallad på en bänk med kuddar under foten och tittade på när James och Theo lekte på stranden. Det var helt underbart! Trots att det kommit lite snö under natten så sken solen och jag älskade att komma ut i friska luften en del. Lördagen avslutades med att Mike och Isabelle kom över, vi käkade tacos och kollade på film. Så himla kul att umgås! Känner att mitt sociala har blivit lidande på sistone, så det var himla trevligt!

Söndagen var en allmänt häng-dag bara. James stökade på här hemma med städning och tvätt, sen kollade vi på Pearl Harbour. Konstigt nog har jag aldrig sett den förut och den var ju SÅ HIMLA BRA! Så otroligt otroligt bra, men väldigt sorglig. Så därför avrundade vi kvällen med barnfilmen Happy Feet. Den handlade om en pingvin som älskar att dansa, också en riktigt mysig och bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0