Imorgon blir jag av med gipset!

 
Imorgon ska James skjutsa mig ner till Uppsala och Elisabethsjukhuset, för då blir jag av med gipset! Ska bli så himla skönt att ta bort det! Jag ska också få träffa sjukgymnast och se hur rörligheten är i foten efter operationen. Nervöst! Jag är jättenervös över att se hur det har läkt ihop, hur det kommer att vara när jag försöker röra foten, hur det kommer att kännas, hur ärret kommer att se ut, hur foten kommer att se ut nu när majoriteten av fotknölen är borta etc etc. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till Caro
Kram pappa

2014-03-24 @ 21:34:46
Postat av: Mamma

Lycka till, håller tummarna, skönt att få vara fri från gipset igen.
kram

2014-03-24 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0