Mysdag deluxe

Igår hade jag en så himla bra dag! Mamma var ju här hela dagen och pysslade om mig och det var så himla mysigt! Jag hade en helt suverän dag, för att inte tala om hur bortskämd jag blev!


När hon kom ner på tisdag kväll så fick jag dels en jättefin blomma i tillhörande kruka samt ett lyxte. Dessutom fick jag tre (3) TRE kassar böcker! TRE KASSAR BÖCKER! Förstår ni hur underbart det är?! Det är ju helt perfekt nu inför sommaren och speciellt nu under sjukskrivningen. Än har jag inte kunnat ta mig an någon mer avancerad litteratur, så tre kassar skönlitterära verk sitter som en smäck! Helt underbart!

Sen på onsdagen så skjutsade hon mig först till sjukhuset där jag var för att kolla handen. Jag har fortfarande problem med ligamenten där, däremot är rörligheten på topp.

Efter sjukhusbesöket åkte vi till en inredningsbutik och jag gick runt i butiken i hela tio minuter! Haha, förstår om ni garvar åt mig nu men det är faktiskt det längsta jag har kunnat hoppa runt sedan jag opererades. Efter dessa tio minuter var jag en trött tjej, så som det barn jag är gick jag och vilade i bilen medan mamma kikade vidare. Sedan åkte vi hem och åt lunch och mamma bjöd på sushi! Superlyxigt sådär mitt i veckan.

Därefter så var mamma jättegullig och ställde sig och lagade en massa mat till oss! Så himla välbehövligt och lyxigt! Så nu har vi en massa gryta och köttfärssås som väntar i frysen. James kom hem från jobbet vid fyra-tiden och sen åt vi alla middag tillsammans innan det var dags att åka hem.

Så himla härlig dag och jag kände mig så otroligt bortskämd och ompysslad!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter underbart - det är du värd!!!
Många kramar pappa

2014-03-13 @ 14:49:03
Postat av: Mamma

Det var jättemysigt att få tillbringa dagen m dig Caro. Skulle bara vara mer ofta.
Kram Mamma

2014-03-13 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0