Onsdag + torsdag

Hej hej!
 
Igår hade jag en jättelugn dag. Onsdagen var väldigt intensiv, så det var väldigt välbehövligt att vila ut igår! Jag bara sov, läste böcker och njöt av att det var underbart väder utomhus. Vilket var himla skönt, men inte lika roligt som i onsdags.
 
I onsdags kom Julia och Linnéa förbi och tog med mig ut på utflykt. Haha, jag var jättenöjd över att komma ut ur huset, det börjar bli lite tråkigt att sitta inomhus nu. Vi stack iväg och åt sushi, supergott! Därefter åkte vi hem till mig, tjejerna hade med sig fika och vi bara hängde en massa. Sen var de så himla gulliga att de hjälpte mig lite härhemma, köket fick sig en upp-putsning och Linnéa lagade en supergod broccolipaj till middag. Lyxigt värre! Jag hade en jättebra dag och det var himla kul att träffa dem igen! Var alldeles för länge sedan.

Lite suddig bild på vår goda sushi.


 

Kommentarer
Postat av: totta

Mums 😍

2014-03-28 @ 17:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0