Fredagen

Fredagen var en himla bra dag. Vädret var helt underbart och det gör så himla mycket för humöret!
 
Den inleddes med en del pluggande. Sen pratade jag en del med Kim som är hemma från Singapore nu! Därefter bar det av in till Gävle, jag mötte upp mina kära kollegor för en sushilunch vilket var himla trevligt. Efter det begav jag mig ut till Valbo där jag passade på att handla lite småpryttlar (torrschampoo, tofsar och myggsprej) samt inhandlade ett par shorts och två toppar. Det blev även en sväng till systemet där jag plockade upp en flaska prosecco samt en flasa rosé, innan jag packade in mig i bilen igen passade jag också på att handla lite jordgubbar.
 
På kvällen hade jag och James bästa picknicken! Vi grillade, drack vin, åt passionsfrukts pannacotta till efterätt och mumsade på jordgubbar. En sån där helt underbar kväll som gör att det känns som att man är utomlands. Älskart!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Underbart härligt
Det är du värld gumman
Kram pappa

2014-05-24 @ 13:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0