HIG-dag

Imorse inledde jag dagen med att prata i telefon med min kära syster. Tycker det är roligt att vi ändå pratar så pass mycket som vi gör med tanke på att vi bor ganska långt ifrån varandra!
 
Nu är jag på HIG (högskolan) och pluggar. Jag försöker få ihop ett stycke om storytelling och hur man använder det i interna sammanhang, men just nu är studiemotivationen låg kan jag säga. Utomhus är det världens finväder, solen skiner och det verkar hyfsat varmt och härligt. Rent logiskt är det ju så att ju snabbare jag blir klar här, desto snabbare kan jag gå ut i solen. Men ibland är det svårt att slå på inspirationen!
 
Dock är det fredag idag, så bara några timmar kvar till helgen! Jippie! Helt galet vad fort tiden går egentligen, det känns som att hela det här året bara har flygit förbi hittills. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: totta

Jag tycker också att det är mysigt att vi pratar så ofta :)

2014-05-16 @ 13:58:12
Postat av: Pappa

Hej Caro
Storytelling är verkligen något som går hem
Jag använder det ofta för att förstärka bra saker , beteenden mm
Kram

2014-05-17 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0