Snabb uppdatering

Hej hej!

Totta har varit på mig om att jag är så seg på att uppdatera bloggen, men på sistone har jag haft så himla fullt upp att det har blivit bortprioriterat. Vi kan ta en snabbtitt på vad jag har haft för mig hittills under maj månad.
 
1 maj: Tog tåget upp till Sundsvall för att hälsa på Totta, superkul!
2 maj: Träffade gamla högstadiekompisen Mats för en catchup-lunch. Inkräktade på Tottas och Fridas fika ett tag. Avslutade dagen med klassåterträff från högstadiet. Återträffen var över förväntan och det var roligt att träffa folk som jag inte sett på flera år!
3 maj: Superseg och härlig dag med Totta, vi såg på tecknad film, pratade skit och hade det superbra. På kvällen kom mamma och pappa över på middag. Mysdag!
4 maj: Åkte ner till Sandviken igen.
5 maj: Plugg, jobb och bostadsrättsföreningsmöte.
6 maj: Plugg, jobb och utbildningskväll angående hedersvåld genom kvinnojouren.
7 maj: Åkte ner till Hallstahammar för möten angående ex-jobbet jag skriver. Lämnade Sandviken 4.45 och var på plats 19.30 igen, så det blev en lång dag.
8 maj: Pluggdag på högskolan. Träffade även Linnéa för en fika. Stannade på skolan till 18.15 så fick en hel del gjort.
9 maj: Pluggdag hemmavid. Skrev klart majoriteten av metod-kapitlet till uppsatsen. Blev klar till 16.30 när James kom hem. Sedan hyrde vi film, Odd Thomas och The Heat. Fin avslutning på en hetsig arbetsvecka!
10 maj: Theos gamla ägare kom och hälsade på. Det blev hundpromenader, grillat och en massa hundhistorier. Jättetrevligt! På kvällen begav sig James, jag och Theo till Malin och Johannes för att hänga med dem och Anton och Stephanie. Öl, eurovision och en allmänt trevlig kväll blev det.
11 maj: En mys-/pysseldag hemma. Vi tog det lugnt, pysslade på, åkte en sväng till IKEA och bara fick undan lite grejer som blivit liggandes under veckan.
12 maj: Plugg, jobb och världens huvudvärk bestod min måndag av. Dock fick jag iväg metodkapitlet till min lärare, så nu är jag officiellt klar med halva terminen. Skönt det, nu är det bara exjobbet att fokusera på!
13 maj: Plugg, jobb och huvudvärk. Så fort jag kom hem från jobbet gick jag och la mig och sov, så det blev inte många knop gjorda igår.
14 maj: Idag! Huvudvärken har nästan försvunnit och idag behöver jag hetsplugga för att vara i fas med saker och ting. Jag hoppas på att jag får 5 sidor skrivna, så håll tummarna för att jag kommer mig för.
 
Det var en snabbis av vad jag har haft för mig. Utöver det har jag även fått en cykel, officiellt startat upp en tjejjour i Sandviken samt bokat biljetter till Dubai, så som ni märker har jag haft fullt upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0