Tandläkarbesök, småfix och gäster

Dagen inleddes med en årlig kontroll hos tandläkaren. Jag blev förvånad över att jag fick en kallelse till en lördag, men tydligen arbetar de på lördagar också. Allting såg iallafall bra ut, inga hål och jag har borstat tänderna som jag ska. Jag frågade lite om tandblekning också, både mamma och Charlotta har ju gjort det så blev lite sugen. Dock jämförde vi olika tandnyanser och min tandläkare förklarade att jag har den ljusaste/vitaste nyansen som man naturligt kan ha. Att jag kan bleka tänderna om jag vill, men att det inte kommer att ge ett naturligt resultat utan snarare kommer att se artificiellt ut. Så därför tror jag att jag struntar i det trots allt.
 
Annars har jag pysslat på lite hemma, åkt och handlat, städat undan etc. Sånt där som är så jäkla tråkigt, men som behöver göras lite då och då. Jag har även suttit på altanen och pluggat en del, men motivationen är låg den här veckan. Igår gick jag och la mig kl 20.00 (so much för att vara ung och wild and crazy!), men ändå känner jag mig inte riktigt i fas än. Tror att jag behöver sova igen mig en del till.
 
Ikväll kommer Mike och Isabelle förbi. Ska bli jätteroligt! Egentligen har vi väl inga jätteplaner, men att grilla på altanen, umgås och kanske dricka lite vin är ju inte heller att förakta! För att inte tala om att vi ska prata en massa om Dubai! För i slutet av november åker jag och James till Dubai med Mike och Isabelle! Vi blir där i en vecka och jag längtar redan ihjäl mig! Det kommer bli så jäkla grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0