Vi är inte sådana som i slutet får varandra

Idag har jag läst ut Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg. Den handlar om 19-åriga Cassiopeja som inte tror på kärleken, som pluggar juridik i Stockholm och som funderar på vad hon ska bli när hon blir stor. Livet flyter på som vanligt ända tills hon faller för Casper, hennes pianospelande granne. Den var himla fin. Bitvis kände jag igen mig så otroligt mycket i huvudpersonens tankar och Sandberg har gjort ett grymt jobb med att väva ihop historien. Jag gillade verkligen språket och sättet den var skriven på. Om ni har tid över för en lättläst men spännande kärleksroman, så rekommenderar jag verkligen den här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0